Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam,
pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği
Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını
perçinledi.
İletişim ve pazarlama dünyasındaki
çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir
bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve
iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini
buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye
ve BoomSonariş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social
Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde
Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif
verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği
Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin,
kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve
sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş
oldu.
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca
sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak
ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre
veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan
değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti
ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı.
Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de
dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera
Müzesi,dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze”
kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, yaz tatilinde çocuklar için sanatla dolu bir keşif alanı sunuyor. 22–31 Temmuz 2025 tarihleri arasında düzenlenecek Yaz Tatili Atölyeleri programı, 4–12 yaş arası çocukları sanat, yaratıcılık ve eğlenceyle buluşturuyor.
Suna’nın Kızları Yaz Enstitüsü İstanbul Etabı Gerçekleşti
Suna’nın Kızları Yaz Enstitüsü’nün İstanbul etabında kız çocuklar sanat, tarih, teknoloji ve yaratıcılıkla buluştu. Koleksiyon ve süreli sergilere özel turlar, VR deneyimi ve kolektif atölye çalışmalarıyla zenginleşen program, ilham verici bir öğrenme ve paylaşım alanı sundu.
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2025 kapsamında, SocialBrands Veri Analitiği Bölümünde “Müzeler” kategorisinde Altın Ödülün sahibi oldu.