Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam,
pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği
Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını
perçinledi.
İletişim ve pazarlama dünyasındaki
çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir
bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve
iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini
buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye
ve BoomSonariş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social
Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde
Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif
verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği
Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin,
kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve
sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş
oldu.
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca
sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak
ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre
veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan
değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti
ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı.
Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de
dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera
Müzesi,dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze”
kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.
Pera Müzesi, 20. Yılını İki Önemli Sergi ile Kutluyor
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, 20. yıl kutlamaları kapsamında iki önemli sergiye ev sahipliği yapıyor: MARCEL DZAMA: Ay Işığıyla Dans – Arkadaşı Raymond Pettibon’dan küçük bir yardımla ve SAMİH RİFAT: "Çok İş Var Yapacak" – fotoğraflar, filmler, çizimler, şiirler, defterler, kitaplar ve müzik… Bu sergiler, ziyaretçileri Marcel Dzama ve Samih Rifat’ın özgün sanatsal ve entelektüel dünyalarına davet ederek çağdaş sanat ve kültürel miras üzerine etkileyici bir yolculuğa çıkarıyor.
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Koleksiyonları Dijital Erişime Açıldı
Suna ve İnan Kıraç Vakfı’nın kuruluşundan bu yana Pera Müzesi’nde sanatseverlerle buluşturduğu koleksiyonları, dijital ortamda erişime açıldı. Sanatı ve kültürel mirası daha geniş kitlelerle paylaşmayı amaçlayan bu dijital dönüşümle, müze bünyesinde yer alan Kütahya Çini ve Seramikleri, Oryantalist Resim, Anadolu Ağırlık ve Ölçüleri koleksiyonlarından 2 bin 510 eser İstanbul Araştırmaları Enstitüsü’nün web sitesinde incelenebiliyor.
Suna’nın Kızları Hindistan’da: Kız Çocukların Güçlenmesi İçin Küresel Dayanışma
Suna’nın Kızları ekibi ve Kız Çocuk Odaklı Tasarım Destek Topluluğu katılımcıları, kız çocuklara yönelik çalışan yerel kurumlarla deneyim paylaşımında bulunmak amacıyla 18 - 20 Şubat tarihleri arasında Hindistan’ın Mumbai kentindeydi.