Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!

Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını perçinledi.  

İletişim ve pazarlama dünyasındaki çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin, kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş oldu.  

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı. Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera Müzesi, dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze” kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.


Pera Müzesi’ne Brandverse Awards’tan Altın Ödül
Pera Müzesi’ne Brandverse Awards’tan Altın Ödül
Pera Müzesi

Pera Müzesi’ne Brandverse Awards’tan Altın Ödül

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2025 kapsamında, SocialBrands Veri Analitiği Bölümünde “Müzeler” kategorisinde Altın Ödülün sahibi oldu.

Suna’nın Kızları’ndan Çocuk Koruma Uygulamalarını Güçlendiren Adım
Suna’nın Kızları’ndan Çocuk Koruma Uygulamalarını Güçlendiren Adım
Suna'nın Kızları

Suna’nın Kızları’ndan Çocuk Koruma Uygulamalarını Güçlendiren Adım

Suna’nın Kızları, İstismara Karşı Destek Sistemi - Standart Operasyon Prosedürü (SOP) çalışmasını Şanlıurfa’da başlattı. Nirengi Derneği işbirliğiyle yürütülen program kapsamında, okul yöneticileri ve rehberlik öğretmenlerine yönelik eğitimler düzenlendi.

Yeni Sergi! Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi: Arif Hikmet Koyunoğlu 1893-1982
Yeni Sergi! Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi: Arif Hikmet Koyunoğlu 1893-1982
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü

Yeni Sergi! Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi: Arif Hikmet Koyunoğlu 1893-1982

Suna ve İnan Kıraç Vakfı İstanbul Araştırmaları Enstitüsü, geç Osmanlı ve erken Cumhuriyet döneminin dikkat çekici simalarından biri olan Arif Hikmet Koyunoğlu’nu merkeze alan yeni sergisiyle ziyaretçilerini ağırlıyor. 19 Haziran 2025 – 17 Mayıs 2026 tarihleri arasında ziyarete açık olacak olan sergi, Koyunoğlu’nun objektifinden Türkiye’nin dönüşümüne odaklanıyor.