Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam,
pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği
Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını
perçinledi.
İletişim ve pazarlama dünyasındaki
çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir
bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve
iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini
buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye
ve BoomSonariş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social
Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde
Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif
verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği
Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin,
kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve
sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş
oldu.
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca
sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak
ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre
veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan
değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti
ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı.
Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de
dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera
Müzesi,dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze”
kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.
Sıradışı Minas: Kütahya Çini ve Seramiklerinde Esin ve Yeniliğin Hikâyesi
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Kütahya Çini ve Seramikleri Koleksiyonu’ndan yola çıkan “Sıradışı Minas” sergisi, Kütahya’nın özgün ustalarından Minas Avramidis’in yaratıcılığına ve dönemin çini üretim geleneğine ışık tutuyor.
Suna’nın Kızları Kız Çocuk Odaklı Tasarım Konferansını Gerçekleştirdi
Suna’nın Kızları, kız çocukların toplumsal yaşamda özne olarak güçlenmesini desteklemek amacıyla Kız Çocuk Odaklı Tasarım Konferansı’nın ikincisini düzenledi.
Johns Hopkins ve Harvard’tan Hekimler AT Tanılı Hastalar İçin İstanbul’daydı
Johns Hopkins ve Harvard Üniversitelerinden gelen uzmanlar, İstanbul’daki sağlık kurumlarında nadir bir genetik hastalık olan Ataksi-Telenjiektazi (AT) tanısı konan çocuk hastaları değerlendirdi. Bu önemli buluşma, Türkiye’de ileri tedavi yöntemlerinin uygulanması yönünde umut verici bir adım oldu.