Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!

Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını perçinledi.  

İletişim ve pazarlama dünyasındaki çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin, kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş oldu.  

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı. Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera Müzesi, dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze” kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.


Pera Müzesi’nden Süreli Sergilere Eşlik Eden İki Yeni Yayın
Pera Müzesi’nden Süreli Sergilere Eşlik Eden İki Yeni Yayın
Pera Müzesi

Pera Müzesi’nden Süreli Sergilere Eşlik Eden İki Yeni Yayın

Pera Müzesi, güncel sergilerine eşlik eden iki yeni yayını sanatseverlerle buluşturdu: İsveçli cam sanatçısı Åsa Jungnelius’un Türkiye’deki ilk kişisel sergisi Toprak, Ateş, Su ve Havayla Yazılmış Bir Dize ve Ortak Duygular: British Council Koleksiyonu’ndan Yapıtlar sergilerine özel hazırlanan kataloglar yayımlandı.

“Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi” Sergisi Üç Boyutlu Erişime Açıldı
“Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi” Sergisi Üç Boyutlu Erişime Açıldı
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü

“Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi” Sergisi Üç Boyutlu Erişime Açıldı

Suna ve İnan Kıraç Vakfı İstanbul Araştırmaları Enstitüsü’nde düzenlenen “Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi: Arif Hikmet Koyunoğlu 1893-1982” sergisi, artık çevrimiçi üç boyutlu tur ile de ziyaret edilebiliyor.

Suna’nın Kızları 4 Yaşında
Suna’nın Kızları 4 Yaşında
Suna'nın Kızları

Suna’nın Kızları 4 Yaşında

Suna Kıraç’ın eğitim alanındaki değerlerini, hedeflerini ve vizyonunu yaşatmak amacıyla İpek Kıraç tarafından kurulan Suna’nın Kızları, 14 Eylül’de 4. yılını kutladı.