Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!

Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını perçinledi.  

İletişim ve pazarlama dünyasındaki çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin, kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş oldu.  

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı. Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera Müzesi, dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze” kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.


Pera Müzesi'nde Matematik ve Sanatın Kesişiminde Rehberli Turlar Gerçekleşti
Pera Müzesi'nde Matematik ve Sanatın Kesişiminde Rehberli Turlar Gerçekleşti
Pera Müzesi

Pera Müzesi'nde Matematik ve Sanatın Kesişiminde Rehberli Turlar Gerçekleşti

Pera Müzesi, Hesaplar ve Tesadüfler ve Vera Molnár’ın İzinde sergileri kapsamında, Ocak ayında Matematik Profesörü Miklós Hoffmann rehberliğinde özel sergi turları düzenledi. 

Suna’nın Kızları Yerel Toplulukları Çocukları Destekleyen Mahalleler İçin Şanlıurfa’da Buluştu
Suna’nın Kızları Yerel Toplulukları Çocukları Destekleyen Mahalleler İçin Şanlıurfa’da Buluştu
Suna'nın Kızları

Suna’nın Kızları Yerel Toplulukları Çocukları Destekleyen Mahalleler İçin Şanlıurfa’da Buluştu

Suna’nın Kızları toplulukları, “Çocukları Destekleyen Mahalleler" projesi kapsamında, Şanlıurfa’nın Eyyübiye ve Haliliye ilçelerindeki beş mahallede, kız çocukları başta olmak üzere tüm çocukların her açıdan desteklendiği bir ekosistem oluşturmak için çalışmalar yürütüyor. Yerel topluluklar; öğretmenler, kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarının işbirliğiyle çocukların karşılaştığı engelleri belirleyerek çözüm odaklı adımlar atıyor.

YILLIK Annual of Istanbul Studies 6 Çıktı!
YILLIK Annual of Istanbul Studies 6 Çıktı!
İstanbul Araştırmaları Enstitüsü

YILLIK Annual of Istanbul Studies 6 Çıktı!

YILLIK: Annual of Istanbul Studies’in altıncı cildi, İstanbul’un tarihi, sosyal ve kültürel dokusunu derinlemesine ele alan dört hakemli makale içeriyor. Makaleler; Osmanlı metinlerinde Ayasofya, geç Osmanlı döneminde enerji ekonomisi, Sultan II. Mehmed’in Anadoluhisarı Camii ve İstanbul’daki yaratıcı endüstriler ile kentsel kültür politikalarına odaklanıyor.