Pera Müzesi, Brandverse Awards’ta Altın Ödül Kazandı!
Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam,
pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği
Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını
perçinledi.
İletişim ve pazarlama dünyasındaki
çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir
bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve
iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini
buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye
ve BoomSonariş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social
Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde
Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif
verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği
Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin,
kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve
sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş
oldu.
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca
sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak
ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre
veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan
değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti
ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı.
Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de
dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera
Müzesi,dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze”
kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.
Pera Müzesi’nden Süreli Sergilere Eşlik Eden İki Yeni Yayın
Pera Müzesi, güncel sergilerine eşlik eden iki yeni yayını sanatseverlerle buluşturdu: İsveçli cam sanatçısı Åsa Jungnelius’un Türkiye’deki ilk kişisel sergisi Toprak, Ateş, Su ve Havayla Yazılmış Bir Dize ve Ortak Duygular: British Council Koleksiyonu’ndan Yapıtlar sergilerine özel hazırlanan kataloglar yayımlandı.
“Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi” Sergisi Üç Boyutlu Erişime Açıldı
Suna ve İnan Kıraç Vakfı İstanbul Araştırmaları Enstitüsü’nde düzenlenen “Maceraperest Bir Mimarın Fotoğrafhanesi: Arif Hikmet Koyunoğlu 1893-1982” sergisi, artık çevrimiçi üç boyutlu tur ile de ziyaret edilebiliyor.
Suna Kıraç’ın eğitim alanındaki değerlerini, hedeflerini ve vizyonunu yaşatmak amacıyla İpek Kıraç tarafından kurulan Suna’nın Kızları, 14 Eylül’de 4. yılını kutladı.