Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2025 kapsamında, SocialBrands Veri Analitiği Bölümünde “Müzeler” kategorisinde Altın Ödülün sahibi oldu.
51 binden fazla sosyal medya marka hesabının tamamen analitik olarak değerlendirildiği bölümde; takipçi sayısı, etkileşim oranları, içerik türleri ve paylaşım sıklığı gibi birçok veri analiz edildi. 1 Nisan 2024 – 1 Nisan 2025 dönemini kapsayan değerlendirme süreci, Deloitte Türkiye danışmanlığında yürütüldü.
Sosyal medya performansı veriye dayalı olarak değerlendirilen SocialBrands bölümü, markaların dijital alandaki sürdürülebilir başarılarını öne çıkarıyor. Pera Müzesi bu ödülle, dijital iletişim stratejilerinde sürdürülebilir ve yaratıcı yaklaşımını bir kez daha kanıtlamış oldu.
Müze iletişiminde yenilikçi uygulamaları ve toplumsal etkileşimi odağına alan Pera Müzesi, Suna ve İnan Kıraç Vakfı’nın kültür-sanat alanındaki dijital erişim ve kapsayıcılık vizyonunu yansıtmaya devam ediyor.